اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر دارد که روزانه 80 میلیون پست را به اشتراک می گذارند ، و این یک پلتفرم بسیار قانع کننده برای تبلیغ کنندگان است - به ویژه در حالی که سایر سیستم عامل ها با نگرانی در مورد داده ها و حریم خصوصی دست و پنجه نرم می کنند.

اینستاگرام خود دارای مخاطبان بسیار درگیر است و می گوید تبلیغات آن به افزایش آگاهی کمک می کند. این پلتفرم گزینه های متعددی را ارائه می دهد ، از جمله تبلیغات عکس و تبلیغات چرخ فلک ، و همچنین تبلیغات ویدئویی و تبلیغات در استوری های اینستاگرام - که دو مورد اخیر بینایی ، صدا و حرکت را برای ارتباط بیشتر با کاربران ارائه می دهد. و همه می دانیم که ویدیو در حال حاضر داغ است.

کانر ووس ، استراتژیست رسانه های اجتماعی در Veterans United Home Loans ، گفت که مارک هایی که استوری های اینستاگرام را در نظر گرفته اند باید با تعامل با آنها برای درک بهتر قابلیت های تعاملی ، روندها و انتظارات محتوا شروع کنند.

"وقتی بینندگان درگیر استوری ها می شوند ، انتظار دارند که ویدیو را ببینند و اغلب اوقات با هم تعامل دارند - بنابراین قرار دادن تبلیغات ویدیویی در داخل استوری های اینستاگرام می تواند به کاربرانی برسد که برای تماشای ویدئوها بازتر هستند و برای مشاهده محصولات بیشتر به سمت بالا حرکت می کنند. یا بقیه مقاله را بخوانید ، "او گفت. "در فید ، کاربران عادت دارند به پیمایش و نگاه کردن بپردازند - وماً متوقف نمی شوند ، تعامل ندارند یا روی صفحه وب دیگری کلیک می کنند."

علاوه بر این ، ویوین کانوی ، بنیانگذار آژانس متمرکز بر اینستاگرام Ace the Gram ، گفت که کاربران استوری ها را به اندازه فیدهای خود انتخاب نمی کنند ، و این امر باعث می شود که تبلیغ کنندگان برجسته تر شوند.

مهم نیست که کدام قالب تبلیغات ویدیویی را انتخاب می کنید ، در اینجا ده نکته برای به حداکثر رساندن اثربخشی آنها آورده شده است.

قبل از شروع بحثمون لازمه به این سوال پاسخ دهیم که چگونه سفارش تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی بدهیم؟، در وبسایت طلوع فیلم میتوانید مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید.

1. ثانیه های اول را حساب کنید
کاربران اینستاگرام به سرعت در فیدهای خود حرکت می کنند ، بنابراین چه تبلیغات ویدیویی معمولی اینستاگرام باشد یا تبلیغات استوری اینستاگرام ، مارک ها باید تبلیغات ویدیویی بسازند که کاربران را مجبور به توقف کند.

به گفته ناتاشا کورتنی-اسمیت ، مدیرعامل شرکت بازاریابی دیجیتال Bolt Digital ، این بدان معناست که حرکت را در سه ثانیه اول ایجاد کنید.
او گفت: "شما اصلا زمانی برای جلب توجه دیگران ندارید." "با بازکنهای آهسته هنرگو نباشید . شما چیزی را می خواهید که روشن باشد ، حرکت کند و توجه را به خود جلب کند."

ووس گفت اطمینان حاصل کنید که مصرف کنندگان می توانند بلافاصله به آگهی شما بگویند یک ویدیو است.

او گفت: "مطمئن شوید که ثانیه اول ویدئوی شما دارای حرکت کافی باشد که با قطع صدا ، بینندگان بلافاصله متوجه شوند که این یک ویدیو است و نه یک تصویر ثابت." "اگر چند ثانیه اول آنقدر ظریف باشد که به نظر می رسد یک تصویر باشد ، بدون اینکه متوجه شوند چیزی از دست داده اند ، درست حرکت می کنند."

2. اضافه کردن متن
از آنجا که صدای اینستاگرام به طور پیش فرض خاموش است ، جاناتان جیکوبز ، شریک آژانس دیجیتال Digital Natives Group ، گفت که مارک ها باید با تصاویر و/یا متن پیشتاز باشند.

چاک کوترمن ، متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت بازبینی نرم افزار و خدمات تجاری G2 Crowd می گوید: "می توانید توجه آنها را جلب کنید - یا فقط پیام خود را به گوش دیگران برسانید." "با استفاده از برنامه هایی مانند Apple Clips جلوه های متنی پویا ایجاد کنید تا نکات اصلی را برجسته کنید که نمی خواهید هیچ بیننده ای آن را از دست بدهد."
Ehud Basis ، مدیر ارشد خرید آنلاین در پلتفرم کشف Outbrain ، موافقت کرد که این نوع متن می تواند به تقویت مهمترین پیامهایی که یک برند می خواهد ارائه دهد ، کمک کند.

با این حال ، ورونیکا رومنی ، رئیس آژانس بازاریابی دیجیتال LoSoMo ، از استفاده زیاد از متن هشدار داد.

او می گوید: "چند عنوان کوتاه در ویدئو به جلب توجه مخاطبان کمک می کند تا آنها کل ویدیو را تماشا کرده و حتی بعداً صدا را پخش کنند." با این حال ، نوشتن بیش از حد می تواند برای بیننده قریب به اتفاق باشد و ویدئو را شلوغ به نظر برسد. "

کانوی خاطرنشان کرد که یک راه سریع و آسان برای ایجاد زیرنویس های ویدئویی استفاده از سرویس هایی مانند Rev.

با این وجود ، وینسیت لی لوید ، مدیر عامل آژانس دیجیتال Lloyd Media Solutions ، گفت که با این وجود از کیفیت صوت اطمینان حاصل می کند.

3. یک مشکل را حل کنید
تبلیغات ویدیویی اینستاگرام باید مشکلی را شناسایی کرده و نشان دهد که چگونه محصول یا خدمات خاصی آن را حل می کند.
تام کالتون ، متخصص رشد دیجیتال در آژانس دیجیتالی Dijitul ، می گوید: "با شناسایی مشکلی که مشتریان بالقوه شما دارند ، شما با آنها ارتباط عاطفی ایجاد می کنید ، بنابراین آنها قبلاً با آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند." هنگامی که آنها را درگیر کردید ، به آنها نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما این مشکل را حل می کند. "

PS: اگر به دنبال ایده هایی برای تبلیغات ویدیویی خود هستید ، ما یک پست برای شما داریم.

5 عنصر اصلی یک ویدیو تیزر موثر

4- روی یک هدف تمرکز کنید
ناتالی آتاناسیادیس ، سرپرست دیجیتال آژانس بازاریابی Digital Visibility Group ، گفت که برای هر تبلیغ روی یک موضوع ، موضوع و هدف اصلی تمرکز می کند.

او گفت: "این می تواند آگاهی از نام تجاری ، آموزش محصول یا گزینه های" اکنون بخرید "باشد." "فقط سعی نکنید همه اینها را در یک تبلیغ گنجانید زیرا مخاطبان خود را بمباران می کنید و آنها فقط از آگهی شما عبور می کنند."

جان سورداکوفسکی ، بنیانگذار آژانس دیجیتال Avex Designs ، موافقت کرد که در یک زمان بر روی یک چیز تمرکز کند.

وی گفت: "اگر تبلیغات ویدئویی شما حاوی تعداد زیادی محصول یا نقاط فروش باشد ، به نظر می رسد" "پایگاه مشتری خود را هدف قرار دهید و محتوای ویدئویی متناسب با آنها ایجاد کنید."

آتاناسیادیس گفت ، بیش از حد خود را تبلیغ نکنید.

سورداکوفسکی موافقت کرد که تبلیغ کنندگان باید اطمینان حاصل کنند که تبلیغات ویدئویی به صورت ارگانیک در فیدها ترکیب می شوند.

او می گوید: "وقتی کاربران در فیدهای خود حرکت می کنند ، می خواهید توجه آنها را جلب کنید." "ارسال محتوای ویدئویی که برای کاربر ارزش ایجاد می کند به احتمال زیاد مشارکت دارد."

5- کمتر شبیه یک تبلیغ باشید
تبلیغات ویدئویی باید به طور طبیعی در فیدهای اینستاگرام برای بهترین پذیرایی ترکیب شوند

منبع


موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

تیزر در مقابل تریلر

9 نکته آسان برای ایجاد اولین فیلم بازاریابی

5 نکته برای ایجاد تبلیغات ویدیویی موثرتر در اینستاگرام

5 عنصر اصلی یک ویدیو تیزر موثر

، ,یک ,تبلیغات ,اینستاگرام ,کند ,های ,می کنند ,می کند ,تبلیغات ویدیویی ,گفت که ,، گفت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sstarvdldownload fanoosgd خرید طلایاب تصویری,فلزیاب تصویری,فلزیاب هیرکان 09190273600 بهار دانلود فیلم و سریال ایرانی حدید 97 Joker Movie agoldenstar تزریق بوتاکس جذاب ترین ها 50974173