هدف اصلی تیزرها و تریلرها - قلاب کردن مخاطبان و پیش نمایش کامل محصول یا تجربه - است ، اما تفاوت های فنی مهمی وجود دارد.

طول تیزرها به طور معمول 15-60 ثانیه است ، در حالی که تریلرها 1-3 دقیقه (بعضی اوقات حتی بیشتر) هستند.

تیزرها محصول را اعتیاد به مواد مخدره می کنند. آنها لازم نیست که به ترتیب زمانی باشند. از طرف دیگر ، پیش پرده ها معمولاً از ساختار و قالب فیلم / نمایش / کلاس / و غیره پیروی می کنند. آنها شامل جزئیات لجستیکی (مانند طرح ، بازیگران ، کارگردان ، تاریخ اکران و / یا قیمت) هستند و حداقل برای فیلم ها در حین ویرایش یا پس از تولید فیلمبرداری می شوند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری بین یک تیزر و یک تریلر به آنها فکر کنید:

مخاطبان شما چقدر با محصول و / یا نام تجاری شما آشنا هستند؟ هر چقدر آنها کمتر از آنچه شما می فروشید و شرکت شما بدانند ، طولانی تر و با جزئیات بیشتر ویدیو شما نیاز دارد. به هر حال ، شما فقط آنها را روی خود محصول نمی فروشید - همچنین به آنها می آموزید که این چیست و کیست. اگر محصول شما نسبتاً جدید یا ناشناخته است ، ساخت یک تریلر را در نظر بگیرید. اگر قبلاً محبوب هستید ، ممکن است یک پیش پرده بهتر باشد.

آیا می خواهید کنجکاوی ایجاد کنید یا تمایل؟ یک تیزر فریبی را تحریک می کند و تأثیر ماندگاری بر بینندگان شما می گذارد. در مقابل ، یک تریلر آنها را برای اقدام متقاعد می کند. اگر ایجاد هیاهوی اطراف محصول شما مهمتر از جذب مشتری است ، تیزر تبلیغاتی را انتخاب کنید. (برای مثال ، تصور کنید که یک دوره آنلاین را هفت ماه دیگر راه اندازی می کنید. ترجیح می دهید از مشترکین مطبوعات بگیرید زیرا این دوره تاکنون خارج شده است.) تیزرها و تریلرها فقط به فیلم محدود نمی شوند. آنها می توانند در هر کمپین بازاریابی محصولات ویدیویی نقش ارزنده ای داشته باشند: برای نمایش ها ، وب سایت های VOD ، کلاس های آنلاین ، کانال های Roku و Vimeo و غیره.

مقاله مرتبط تیزر تبلیغاتی در سایت elsevier

مخاطبان شما چه چیزی را ترجیح می دهند؟ برخی از اطلاعات جمعیتی ، محتوای سریع و میان وعده را دوست دارند. در مورد نوجوانان ، نوجوانان و دانشجویان دانشگاه فکر کنید. سایر اطلاعات جمعیتی - مانند مسافران ، افرادی که کارگری می کنند و آشپزی می کنند - برای فیلم های طولانی و عمیق استفاده می کنند. احتمال این وجود دارد که اولی به تیزرها جواب بدهد و دومی به تریلرها. هنگام انتخاب خود ، محتوای مورد نظر مخاطب مورد نظر خود را در نظر بگیرید

How to Make a Promotional Video

 

اگر نمی خواهید انتخاب نکنید. برخی از سازندگان هم یک تیزر و هم یک پیش پرده منتشر می کنند. به طور معمول ، تیزر تبلیغاتی چند ماه یا چند هفته قبل از تریلر منتشر می شود. تریلر کمتر از 30 روز قبل از محصول واقعی منتشر می شود تا از حرکتی که ایجاد می کند استفاده کند.

یا اگر در حال ساخت ویدیویی برای چیزی هستید که قبلاً زنده است (مانند تماس برای اشتراک در کانال YouTube خود) ، ساخت هر دو نوع را در نظر بگیرید. که به شما امکان می دهد خود را با محیط تنظیم کنید. فرض کنید شما کانال YouTube خود را در اینستاگرام تبلیغ می کنید. طول فیلم فقط 60 ثانیه است ، بنابراین تیزر تبلیغاتی شما عالی خواهد بود. با این حال ، هیچ محدودیت زمانی در سایت شخصی شما وجود ندارد ، بنابراین یک فیلم تیزر طولانی تر بهتر است. بعلاوه ، شخصی که در حال مرور سایت شما است معمولاً دارای قصد بالاتری است (یا علاقه بیشتری به محصول شما دارد) از شخصی که بصورت معمولی از طریق فید Instagram خود پیمایش می کند و پست شما را می بیند.

این به منابع برمی گردد. اگر می توانید دو فیلم با کیفیت بالا ایجاد کنید (اصطلاح عملی "با کیفیت بالا") ، این کار را انجام دهید. اگر فقط ظرفیت یک مورد را دارید ، نوع منطبق تر با اهداف ، مخاطبان و محصول خود را انتخاب کنید.

هنگامی که تماس را برقرار کردید ، وقت آن است که فیلم خام خود را به طلا تبدیل کنید.

نحوه ساخت تیزر

ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید چه خلق و خوی ایجاد کنید. از آنجا که فیلم های تیزر بسیار کوتاه هستند ، شما معمولاً می توانید یک احساس را تحریک کنید - شاید دو مورد. به عنوان مثال اگر یک راهنمای سفر به تایلند را اذیت می کنید ، ممکن است تصمیم بگیرید که روی "شگفت انگیز" تمرکز کنید.

در همین حال ، این ویدئو VivaOmm® با ایجاد حسادت علاقه مند به کلاس تمرین آن است. تماشای رقصنده ها دشوار است و نمی خواهید شبیه آنها شوید . که باعث می شود شما در کلاس شرکت کنید.

وقتی احساسی به ذهنتان خطور کرد ، انتخاب عکس ، موسیقی و متنی که در آن قرار خواهید گرفت بسیار آسان تر است. هر کلیپ یا صحنه را نسبتاً کوتاه نگه دارید - هر کدام سه تا 10 ثانیه فکر کنید. همانطور که تیزر تبلیغاتی VivaOmm® اثبات می کند ، سرعت سریع بینندگان را درگیر می کند.

نحوه ساخت تریلر

مفاهیم کلی تیزرها برای تریلرها یکسان است: شما هنوز هم باید حالت را مشخص کنید و متناسب با آن مواد خود را انتخاب کنید. اما مسلماً روند ساخت یک تریلر بیشتر درگیر است. برخلاف تیزرها ، تریلرها از یک ساختار خاص و عموماً بی تفاوت پیروی می کنند:.

قلاب: این باعث می شود مخاطب بنشیند و توجه کند

پیش فرض: بخشی مختصر که بینندگان زمینه لازم را فراهم می کند و "چه کسی ، چه چیزی ، کی ، کجا و چرا" را تهیه می کند.

پیچ و تاب: چیزی که فرضیه را پیچیده کرده و سهام را افزایش می دهد

مونتاژ: این قسمت تمایل دارد سریعتر و دارای انرژی بیشتر باشد ، که منجر به

اوج: این دراماتیک ترین ، جالب ترین ، غافلگیرکننده ترین و / یا احساسی ترین قسمت پیش پرده است

CTA: این نتیجه گیری کوتاه ، حرکت اوج را به مخاطب می گوید که چه کاری انجام دهد

مقدمه بلافاصله جلب توجه می کند: مردی در یک اتاق خال کوبی (که می فهمید خود هو است) به دوربین می گوید وقتی شروع به تلاش برای یادگیری نحوه کشیدن خال کوبی اژدها کرد ، گیج و گم شده بود. این سبک اعتراف متفاوت و جذاب است. شما بلافاصله علاقه مند می شوید

سپس به پیش فرض می رویم: متن تحمیل شده بر زمینه ای ساده که توضیح می دهد کلاس مرد چه مدت را پوشش می دهد. این قسمت به شما نشان می دهد که شما در حال تماشای تبلیغات یک کلاس آنلاین هستید.

بعد ، پیچ و تاب: هو نشان می دهد که چگونه تصویر او از یک اژدها با گذشت زمان تکامل یافته است. واضح است که این کلاس نقاشی معمولی شما نیست - هو برای این الگوی تاتو وقت ، کار و اشتیاق زیادی صرف کرده است. دانستن این موضوع اشتیاق بیشتری برای ثبت نام در افراد ایجاد می کند و همچنین به شما کمک می کند هو را به عنوان یک هنرمند واقعی ببینید.

در مونتاژ ، ما هو را می بینیم که در حال نقاشی ، صحبت و توضیح روند او است. سرانجام به اوج رسید: مشخص شد هو بیش از 40 جایزه کسب کرده و صدها اژدها را خال کوبی کرده است. او "تمام اسرار خود را در Masterclass Dragon فاش می کند." افزایش درام؟ ما برای اولین بار یک خال کوبی اژدهای تمام عیار را مشاهده می کنیم. دیدن نسخه قلم و کاغذ که روی بازو اعمال می شود جذاب است.

پس از فیلمنامه ، بعد از آن فیلم نسبتاً سریع پایان می یابد. جمله هو ، "من تونی هو هستم ، و این کارگاه مرکب من است" نام تجاری را به بینندگان یادآوری می کند و به شما کمک می کند تیزر با یک نت قوی تمام شود.

این ساختار تهیه یک فیلم جذاب و قانع کننده را ساده می کند. و برای انواع محصولات ، صنایع و شرکت ها قابل استفاده است ، بنابراین مهم نیست که چه چیزی را می فروشید ، جواب می دهد.

منبع

 

 


موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

تیزر در مقابل تریلر

9 نکته آسان برای ایجاد اولین فیلم بازاریابی

5 نکته برای ایجاد تبلیغات ویدیویی موثرتر در اینستاگرام

5 عنصر اصلی یک ویدیو تیزر موثر

، ,یک ,کند ,تیزر ,فیلم ,محصول ,می کند ,می دهد ,خود را ,می کنند ,است ،

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب اینترنتی Download The Lastest Music Albums دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی 1039264 ماریا لازار عایق های حفاظتی 2FIL.FILMS شغل اینترنتی free film abdos