بنابراین می خواهید اولین فیلم بازاریابی خود را بسازید.

 

آیا شما آمار بازاریابی ویدئویی را خواندید که به زودی 80٪ از کل محتوای آنلاین مصرف شده ویدیو خواهد بود؟

 

در مورد محصولی که تقریباً 52٪ از بازاریابان از ویدئو به عنوان محتوایی با بالاترین ROI نام می برند ، چطور؟

 

آیا رقبای شما محتوای ویدیویی عالی ایجاد می کنند؟

 

آیا می خواهید فیلم های مفصلی ایجاد کنید که محصول شما را برای شما به بازار عرضه کند؟

 

یا فقط می خواهید نوع جدیدی از محتوا را به برنامه بازاریابی خود اضافه کنید؟

 

دلایل شما هرچه باشد ، قطعاً شروع کار برای اولین بار کمی ترسناک است.

 

به خصوص پروژه ای که دارای بسیاری از قطعات متحرک است ، مانند فیلم های بازاریابی.

 

به این فکر کنید که از انتشار اولین پست وبلاگ خود عصبی شدید. می دانم که وحشت کردم!

 

اما وقتی این مشکل را از دست دادید ، بازگشت احتمالی محتوای عالی ویدیویی تقریباً بی اندازه است.

 

علاوه بر این ، این روشی است که محتوای آن حرکت می کند ، بنابراین شما همچنین می توانید از روند حرکت کنید.

 

با کمک برخی از دوستانمان در Wistia و Hubspot ، ما نکاتی را برای تازه کارهای ویدیویی در آنجا ارائه دادیم.

 

قبل از شروع فیلم بازاریابی

در این بخش اول ، قبل از اینکه به فکر بیرون آوردن دوربین باشید ، باید این سه نکته را بخوانید.

 

این نکات شما را از یک تن سردرد نجات می دهد ، بنابراین از آنها صرف نظر نکنید.

 

وقتی سعی کردم اولین ویدیوی بازاریابی خود را در همان روز ایجاد کنم ، هر نکته به طرز دردناکی آموخته شد!

 

 

 

از روز اول برنامه بتنی داشته باشید

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک روز در محل کار حاضر شوید و تصمیم بگیرید که می خواهید یک فیلم فیلمبرداری کنید.

 

خوب ، مگر اینکه شما بخواهید این یک خرابکاری باشد.

 

من فکر می کنم بسیاری از مردم از طریق این روش به اولین فیلم بازاریابی خود نزدیک می شوند و در نهایت شکست می خورد.

 

بنابراین آنها بازاریابی ویدئویی را بی ارزش می دانند و دیگر هرگز آن را امتحان نمی کنند.

 

قبل از روشن شدن دوربین ، نمی توانید ببینید چقدر برنامه ریزی و آماده سازی برای یک فیلم انجام می شود.

 

شما به یک برنامه نیاز دارید و باید سعی کنید تا آنجا که ممکن است به آن پایبند باشید.

 

این طرح بدیهی است که شما می خواهید ویدیو به چه صورت باشد و چه اتفاقی می افتد.

 

اما باید به این دوازده سوال نیز پاسخ دهد:

 

این ویدیو واقعاً برای چه کسی است؟

این ویدئو کجا پست یا به اشتراک گذاشته خواهد شد؟

چگونه فیلم در برنامه بازاریابی ما قرار می گیرد؟

ما می خواهیم یک بیننده بعد از تماشای این ویدیو چه کاری انجام دهد؟

چرا کسی می خواهد روز خود را برای تماشای این مکث متوقف کند؟

آیا این برای کاربران فعلی ما است یا کاربران بالقوه جدید؟

این چه کمکی به کاربران ما می کند؟

آیا می توانیم این ویدئو را در داخل ایجاد کنیم؟

چه مدت طول می کشد تا ایجاد شود؟

می خواهیم این ویدیو چه مدت طول بکشد؟ به عنوان مثال ، این یک آموزش 10 دقیقه ای است یا یک تیزر ساده 30 ثانیه ای؟

آیا به ابزار ویرایش ویدئو احتیاج داریم؟

آیا مردم می خواهند این را با دوستان خود به اشتراک بگذارند؟

چگونه قبل از اشتراک گذاری ویدیو حرکت ایجاد می کنید؟

حتی اگر قصد پخش جریانی مستقیم را دارید که بسیار غیررسمی و خودجوش است ، باید برنامه ای وجود داشته باشد.

 

مانند این جریان زنده هفتگی از Enlight ، آنها وقت خود را صرف ایجاد یک برنامه و هدف برای هر ویدیو کرده اند:

اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید ، SkedSocial یک راهنمای عالی برای پخش زنده اینستاگرام دارد.

 

قبل از ایجاد هر گونه فیلم در Venngage ، سعی می کنیم به آن 12 سوال و بیشتر پاسخ دهیم.

 

فقط پس از پاسخ دادن به این س questionsال ها ، طرح ریزی ، استوری بورد یا طراحی اتفاق می افتد.

 

مانند این فیلم نمادین ، ​​ما هفته ها قبل از شروع صحبت با یک طراح ، همه چیز را ترسیم کردیم.

و با استفاده از تمام این س questionsال ها توانستیم ویدیوی قوی تری ایجاد کنیم.

 

ممکن است در ابتدای کار دقیقاً به نظر نرسد اما در پایان قطعاً یک ویدیوی کاملاً بازاریابی خواهد بود.

 

 9 Easy Tips For Creating Your First Marketing Video

 

در صورت وم ، منابع خود را از آن خارج کنید

بعد از اینکه برنامه خود را پر کردید ، ممکن است متوجه شوید که بیش از حد سرتان است.

 

با این حال ، دلیل خوبی برای کنار گذاشتن کشتی نیست.

 

در این عصر و زمان ، تعداد زیادی برنامه ، ابزار و راهنما برای کمک به یک مبتدی در ایجاد فیلم های عالی وجود دارد

 

و اگر این موضوع کمی پیچیده به نظر می رسد ، همیشه می توانید فیلم های خود را به خارج از کشور برسانید.

 

هزاران ویدیوی حرفه ای ، استاد گرافیک متحرک و طراح عالی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

 

یا حتی می توانید از دوستان خود در فیس بوک ، ردیت یا توییتر درخواست توصیه کنید. به این ترتیب است که ما طراح سازنده آخرین ویدیوی مهم ما را پیدا کردیم.

 

راستش را بخواهید ، استفاده از یک متخصص خارج از شرکت برای ایجاد فیلم های بازاریابی خود شرم آور نیست.

 

بیشتر فیلم های ویروسی که از برترین برندها می بینید در واقع توسط آژانس یا شرکت دیگری ساخته شده اند.

اگر همه بازیکنان بزرگ از قبل این کار را انجام می دهند ، چرا باید جلوی شما را بگیرد؟

 

بعلاوه ، معمولاً برون سپاری ویدئوها در طولانی مدت بسیار ارزان تر است.

 

بهره وری از دست رفته تازه کار در حال کار روی یک ویدیو خیلی سریع شروع به جمع شدن می کند. به من اعتماد کن ، من یکی از آن تازه کارها هستم.

9 Easy Tips For Creating Your First Marketing Video

 

 

تصمیم بگیرید که فیلم شما کجا ارسال می شود

قبل از ادامه کار ، باید تصمیم بگیرید که ویدیو شما کجا پست شود.

 

دقیقاً مانند وقتی که شما یک تصویر را به اشتراک می گذارید ، یک راه حل مناسب برای همه فیلم ها در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

به گفته بافر ، "ویدیوی مربعی منجر به 30-35٪ بازدید بالاتر از ویدیو و 80-100٪ افزایش تعامل شد."

همچنین 78٪ بیشتر صفحه کاربر و بعضی اوقات کل صفحه را در دستگاه های تلفن همراه اشغال می کند.

 

به علاوه اگر یک ویدیوی مربعی ایجاد کنید ، می توانید آن را به راحتی در فیس بوک و اینستاگرام ارسال کنید. و مهمتر از همه ، همه کارها از یک داشبورد تبلیغاتی انجام می شود !.

 

از طرف دیگر ، اگر می خواهید آن را در وبلاگ یا سایت خود ارسال کنید ، مخاطبان باید طرح را تعیین کنند.

 

اگر ترافیک شما بیشتر متحرک است ، سعی می کنم یک ویدیوی مربعی ایجاد کنم.

ارسال فیلم در شبکه های اجتماعی بسیار آسان است و فقط چند ثانیه طول می کشد. با این حال ، میزبانی از آن در سایت خود ممکن است گیج کننده باشد اما Wistia برای کمک به شما اینجا است.

 

9 Easy Tips For Creating Your First Marketing Video

شما نمی خواهید در روزی که می خواهید منتشر کنید گیر بیفتید ، زیرا نمی دانید چگونه یک ویدیو را در سایت خود بارگذاری کنید.

 

این می تواند برای هر بازاریاب باتجربه ای کابوس باشد.

 

همچنین مکانی که فیلم بازاریابی شما ارسال می شود باید بر مدت زمان و احساس ویدیو شما تأثیر بگذارد.

فقط به این دلیل که ویدیویی مربع و 1 دقیقه ای ایجاد کرده اید ، به این معنی نیست که موفقیت آمیز است.

 

شما همچنین باید ویدیویی را بسازید که مردم واقعاً بخواهند آن را تماشا کنند. و سپس آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید زیرا بسیار نزدیک به خانه است.

 

به عنوان مثال ، فیلم هایی که سبک وزن هستند و به راحتی قابل اشتراک هستند ، در فیس بوک و اینستاگرام بسیار خوب کار می کنند.

هر کس دوستی دارد که کمی بیش از حد در اینستاگرام اضافی است که می تواند در آن برچسب گذاری کند یا پیوند را به آن بفرستد.

 

و در اینجا شما شروع یک حلقه ویروسی دارید.

 

من همیشه سعی می کنم به یاد داشته باشم که مردم از این سیستم عامل ها برای خندیدن سریع ، یادگیری چیز جدید یا حواس پرتی خود از دنیا استفاده می کنند.

 

اگر فیلم های بازاریابی شما روی این سه ایده متمرکز باشد ، تنظیم خواهید شد.

 

اما اگر چند نکته دیگر می خواهید ، کامل کتاب الکترونیکی یا اینفوگرافی زیر را بررسی کنید!

کار بر روی فیلم بازاریابی شما

پس از برنامه ریزی که دوست دارید ویدئوی شما به نظر برسد ، در واقع وقت آن است که شروع به ایجاد کنید!

 

این جایی است که بیشترین کارها ممکن است اشتباه انجام شود ، بنابراین انعطاف پذیر باشید و برای انجام چند اشتباه آماده باشید.

 

و به یاد داشته باشید که هیچ کس در اولین تلاش خود یک فیلم کامل ایجاد نمی کند.

 

 

 

در برخی از چرخ دنده های مفید سرمایه گذاری کنید

یک راه سریع و آسان برای افزایش کیفیت فیلم های خود ، سرمایه گذاری در برخی از تجهیزات مفید است.

 

من نمی گویم که شما باید بیرون بروید و Sony A7R III جدید را با قیمت 3200 دلار خریداری کنید.

(اگر تمایل به خرید آن دارید ، تولد من به زودی فرا می رسد.)

 

در عوض ، می توانید از تلفن هوشمند خود برای فیلمبرداری زیبا استفاده کنید. چه کسی حدس می زد که شما از چیزی که در جیب شماست می توانید 4 کیلو فیلم بگیرید؟

 

آنها حتی برخی از دوربین های سطح متوسط ​​را که در بازار هستند ضرب و شتم می کنند.

یا می توانید از شخصی در شرکت خود بخواهید که یکی از دوربین هایش را قرض بگیرد. حداقل باید یک نفر با دوربین باشد!

 

در مرحله بعدی ، توصیه می کنم یک سه پایه خوب برای فیلم های خود تهیه کنید.

حتی اگر از تلفن برای فیلمبرداری خود استفاده می کنید ، به یک سه پایه ثابت نیاز دارید.

 

سه پایه خوب نه تنها به شما در گرفتن عکس های بهتر و پایدار کمک می کند ، بلکه اکنون می توانید فقط با یک نفر چیزهایی را عکاسی کنید.

 

و سرانجام ، برای دریافت صدای شفاف به یک میکروفون نیاز خواهید داشت.

 

شما نمی خواهید به نظر برسد که فیلم خود را از داخل یک کیسه کاغذی ضبط کرده اید ، که هر بیننده ای را خاموش می کند.

 

من توصیه می کنم برای صوتی واضح Rode Mic به سبک تفنگ را انتخاب کنید. آنها هم برای آیفون و هم برای دوربین دیجیتال میکروفون درست می کنند مانند آنچه در بالا نشان دادم. مورد زیر را می توانید با قیمت حدود 75 تا 100 دلار تهیه کنید.

اگر در چند سال گذشته ویدیوی YouTube یا vlogger مشاهده کرده اید ، احتمالاً میکروفون Rode را مشاهده کرده اید.

 

آنها کاملاً جامد هستند و استفاده از آنها چندان سخت نیست. اکثر آنها پلاگین و بازی هستند و به تجهیزات اضافی نیازی نیست.

 

چند مورد دیگر که می توانید به بازی تولید ویدیوی خود برسید ، چند چراغ ، یک پس زمینه صفحه سبز و حتی یک گیمبال تثبیت کننده است.

 

اما اگر به دنبال ایجاد یک فیلم پرفروش نیستید ، من به آنچه در بالا توضیح دادم پایبند هستم.

 

 9 Easy Tips For Creating Your First Marketing Video

 

مارک تجاری را ثابت نگه دارید

فقط به این دلیل که در حال ایجاد یک ویدیوی بازاریابی هستید ، نباید مارک تجاری یا شرکت خود را کنار بگذارید.

 

 


موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

تیزر در مقابل تریلر

9 نکته آسان برای ایجاد اولین فیلم بازاریابی

5 نکته برای ایجاد تبلیغات ویدیویی موثرتر در اینستاگرام

5 عنصر اصلی یک ویدیو تیزر موثر

  ,، ,یک ,فیلم ,ایجاد ,بازاریابی ,می توانید ,فیلم های ,خود را ,است   ,می خواهید ,ویدیوی مربعی ایجاد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Joker Movie مانی بردز | پرنده های پولساز هویج شگفت انگیز کارشناسی مشاوره و سرگروه آموزشی مشاوران بیا تو مالزی دانلود فیلم با لینک مستقیم مطالب اینترنتی لیوان کاغذی , دستگاه تولید لیوان کاغذی چگونه خاك نفس مي كشد ؟ بينديشيم دانلود فیلم سریال